loading...
تخصصی ترین وبسایت بازی
soheil1200 بازدید : 297 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

سلام به همه کسانی که از این وب بازدید می کنن .این وب رو من برای اخبار بازی و نقد بازی و پیش نمایش و...هر چی در باره ی بازی هست تو این هم هست(البته بازی های جدید)

من مدیر وب World at Games هم هستم .لطفا یه سری هم به وبلاگم بزنید البته مطالبش اکثرا کپیه.من این وب رو ساختم و می خواهم همه مطالبم اختصاصی همین وب باشد.مارا در این راستا با نظرات خود یاری کنید

در باره نویسندگی در این وب هم باید بگویم شما اگر می خواهید در وب ما نویسندگی کنید یک نظر برای من بفرستید من براتون جوابش رو می فرستم

امیدوارم از مطالب این وب لذت ببرید که قطعا لذت خواهید برد.مطالب طنز نیز جایگاه ویژه ای در این وب دارند.ما را با نظرات خود یاری کنیدخنده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازی سال 2012 کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 267
  • بازدید سال : 1,077
  • بازدید کلی : 266,681