loading...
تخصصی ترین وبسایت بازی
soheil1200 بازدید : 333 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (1)

این وبلاگ با رتبه خوب از سوی وبسایت معتبر الکسا با رتبه 5 میلیون جهانی نویسنده می پذیرد

شما می توانید در این وبلاگ نویسنده شوید و می توانید مطالب کپی نیز در وبلاگ انتشار دهید

منتظر شما هستیم

مدیر تخصصی ترین وبسایت بازی

برای درخواست نویسندگی به لینک زیر مراجعه کنید

درخواست نویسندگی

soheil1200 بازدید : 305 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (1)

همانطور که می دانید بحث ها و جدل های بسیار زیادی مبنی بر برتری دو عنوان “سگ های نگهبان و جی تی ای وی” به گوش می رسد که حتی در این راستا چند گفت و گوهای طعنه آمیزی بین سران هر دو شرکت سازنده به وجود آمده است;اما اگر این محاورات را به کنار بگذاریم, به تازگی یک اسکرین شات دیگر از محیط بازی “سگ های نگهبان” منتشر شده است که این تصویر کاملا رقابت این بازی را با رقیب خود از سوی شرکت راک استار را به طور واضح و آشکار به نمایش گذاشته است.

به تازگی شرکت یوبی سافت یک تصویر بسیار زیبا از عنوان بسیار قدرتمند در دست ساخت خود در صفحه ی رسمی فیس بوک این عنوان منتشر کرده است که رقابت بازی “سگ های نگهبان” با یکی دیگر از عناوین پرقدرت سال ۲۰۱۳ میلادی یعنی “جی تی ای وی” در این تصویر کاملا مشهود و روشن است و نکات قابل توجهی در این تصویر در خصوص سبک Open_World هر دو عنوان به چشم می رسد.به نظر می رسد شرکت یوبی سافت اهدافش از انتشار این تصویر تنها به رخ کشیدن قدرت بسیار وسیع بازی “سگ های نگهبان” است,تا به رقبای خود اثبات کند که کارکنان شعبه های مختلف و فرعی این شرکت بزرگ و مطرح قادر به ساخت انواع بازی ها در سبک ها با بهره گیری از ویژگی های بسیار مهیج و منحصر به فرد هستند و هیچ ترسی از هیچ کمپانی و یا بازی مشخصی و مد نظری را ندارند و آنان برای کسب موفقیت ها فقط به آینده امیدوارند.

بازی Watch Dogs علاوه بر مراسم E3 2012 در کنفرانس معرفی شرکت سونی از کنسول نسل بعدش,نمایش خیره کننده ای از خود به نمایش گذاشت که همین امر موجب شد هواداران بسیار زیاد و گسترده ای را به خود جلب و جذب کند,که این عنوان در تاریخ نا مشخصی در سال ۲۰۱۳ میلادی در کنار انتشار برای PS4 برای پلتفرم های PC,PS3,X360,Wii U عرضه می گردد همچنین لازم به ذکر است که این عنوان با موتور گرافیکی جدید شرکت یوبی سافت تحت عنوان “Disrup” ساخته می شود که طبق گفته های رئیس شرکت یوبی سافت,این موتور گرافیکی موجب می شود یک گرافیک خیره کننده و چشم نوازی در رایانه های شخصی شاهد باشیم.

شما در ادامه میتوانید این اسکرین شات زیبا را مشاهده بفرمایید

watch dogs screen 2 تصویر جدیدی از Watch Dogs منتشر شد|رقابت با GTA V کاملا مشهود است

soheil1200 بازدید : 305 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (2)

اولین نقد از عنوان مورد انتظار سال ۲۰۱۳ یعنی “شیطان می گرید” منتشر شد. یک مجله سوئدی عنوان “شیطان می گرید” را مورد نقد و بررسی قرار داده است و نمره عالی ۹ از ۱۰ را برای بازی در نظر گرفته است. در این مجله ذکر شده است که بازی نکات مثبتی زیادی دارد به طور مثال می توان به تنوع و سرگرمی,سیستم مبارزه عالی,داستان عالی و یکپارچه اشاره کرد. سازنده بازی “نینجا تئوری” بازی را نسبت به کپکام جدی تر کرده است و شوخی های همیشگی دانته کمتر شده است. کنترل شخصیت بازی یعنی دانته در “شیطان می گرید” به خوبی نسخه های قبلی نیست و به روانی ان ها نیست. از نظر این مجله بازی به طور کلی پیشرفت کرده است و ترکیبی از چند نسخه قبلی است.

soheil1200 بازدید : 307 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

مرگ با طعم هک|پیشنمایش بازی watch dogs

در نمایشگاه e3  امسال یوبیسافت یک سورپرایز برای طرفداران خود داشت که آن را تا لحظه آخر به هیچ کس نگفت ولی با نمایش این بازی open-world  همه حیرت زده شدند و منتظر اطلاعات دیگری از این بازی هستند ولی تا به امروزمشخصات جدیدی از این بازی منتشر نشده است و میتوان این عنوان را رقیب اصلی و سر سخت gta v  دانست با توجه به این که قرار است این دو بازی در یک سال منتشر شوند هردو یک دیگر را رقیب سر سختی میبینند.

با توجه به تریلر بازی ها میتوان فهمید که ubi  عنوان watch dogs  را بسیار جدی گرفته و بر طبق خبر انتشار شده فعلا watch dogs  را اصلی ترین ip  خود نامیده و بیان کرده، که در حال حاضر اصل ترین ip  ما عنوان watch dogs  میباشد.

soheil1200 بازدید : 303 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

کریسمس از راه رسیده  و حال مردم به خرید Minecraft فکر میکنند!

همانطور که میدانید،کریسمس امسال هم از راه رسیده و البته کودکان و همچنین بزرگژسالان زیادی کادو های خود را دریافت کرده اند!حال اگر شما یکی از آن ۴۵۳ هزار نفری هستید که در کریسمس عنوان Minecraft را خریده و یا کادو گرفته اید،بهتر است بدانید به گزارش منابع خبری،این عنوان در ماه دسامبر،۴۵۳ هزار نسخه در تمامی پلتفرم ها فروش کرده است.این عنوان هم اکنون در شبکه ایکس باکس لایو و برای پلتفرم pc موجود میباشد.

soheil1200 بازدید : 265 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

اگر به نظر شما سال ۲۰۱۲ یک سال خوب برای صنعت گیم بود ، باید در عقیده خود تجدیدنظر کنید زیرا در سال ۲۰۱۳ از اولین ماه با انبوهی از بازی های معروف و بسیار خوب روبرو خواهیم شد که تا مدت ها شما را سرگرم خود خواهد کرد. به همین علت قصد داریم در این مقاله نگاهی به معروف ترین عناوینی که در سال ۲۰۱۳ منتشر می شوند به ترتیب تاریخ انتشار داشته باشیم.

در زیر با هم فهرستی از بازی های معروفی که در سال ۲۰۱۳ عرضه می شوند به ترتیب تاریخ انتشار با چند خط توضیح مرور خواهیم و در کل می توان سال ۲۰۱۳ را قوی ترین سال برای صنعت گیم نامید.

نکته : به طور قطع بازی هایی مثل Call of Duty و ASSASSINS CREED در سال ۲۰۱۳ هم عرضه خواهند شد ، ولی به علت این که هیچ گونه خبر خاصی از این بازی ها نیامده است در این لیست قرار نمی گیرند.

111212025339 Metal Gear Rising Revengeance نگاهی به معروف ترین بازی های سال 2013

soheil1200 بازدید : 307 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)

سونی به تازگی اعلام کرد که به فروش PS2 دیگر ادامه نخواهد داد و فروش این کنسول موفق را در ژاپن متوقف کرد.

در ادامه گفته می شود که در بسیاری از فروشگاه های آمریکا و اروپا این کنسول دیگر وجود ندارد و به تمام شده است و مثل اینکه سونی قصد دارد فروش این کنسول را در همه جای دنیا متوقف کند.

این کنسول فوق العاده نسل ششم در سال 2000 معرفی و عرضه شد و با اینکه اکنون رو به پایان نسل هفتم هستیم ولی این کنسول نسل ششمی تاکنون به گفته سونی بیش از 150 میلیون نسخه فروش داشته است . انگار سونی می خواهد از این به بعد همه تمرکزش را بر روی کنسول نسل بعدش بگذارد و فروش این کنسول را متوقف بکند.

ترجمه اختصاصی وب از Gamespot

soheil1200 بازدید : 289 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)
این بازی در سبک OPEN WORLD و اکشنو ترسناک و سوم شخص و اول شخص است.

warz_wallpaper_01_text

این بازی یک مخلوطی از بیشتر سبک هاست و گیم پلی زیبا و چالش بر انگیزی دارد.

سازندگان این بازی بر این باورند که این بازی میتواند جای بازی محبوب نیمه جان 2 را بگیرد زیرا آنها برای این بازی بسیار تلاش کرده اند.

کارگردان هنری این بازی حرف کارگردان هنری بازی HITMAN ABSOLUTION را تایید کرد و گفت:بازی THE WARZ یک بازی پر جزییات و بزرگ است ما نمیخواستیم جلوی این پیشرفت شگرف را بگیریم به همین دلیل ای بازی را انحصار کامپیوتر های شخصی(PC) کرده ایم .

اضافه کنم که این بازی  دارای قسمت چند نفره است.

برای تماشای تصاویر به ادامه مطلب بروید

soheil1200 بازدید : 281 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)
پس از “ای جی ان” , “وی جی ای”, “یاهو گیمز” و “گیم اینفورمر” سایت معتبر “گیم اسپات” نیز بهترین بازی های سال را در هر بخش مشخص کرده است که به شرح زیر است. انتخاب های این سایت کمی با سایر سایت ها متفاوت است.

soheil1200 بازدید : 277 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)
بخش چند نفره ی کرایسیس 2 واقعا خوش شانس بود در آن می شد از قابلیت های لباس نانویی استفاده کرداسلحه خرید و...
به نظر می آید که کرایتک برای بخش چند نفره نسخه ی سوم هم برنامه های بسیار ویژه ای دارد
اخیرا مد جدیدی به نام Hunter mode  توسط کرایتک رو نمایی شده که جذابیت ویژه ای دارد البته می توان این مد را با  flood mode هیلو 4 مقایسه کرد.در این مد که 8 تا 16 بازی کننده می توانند بازی کنند دو نفر به عنوان شکار چی انتخاب می شوند یعنی از یک لباس نانویی قدرتمند و تیر و کمان بهره مند می شوند
بقیه بازی کننده ها هم سربازان C.E.L.L هستند و قابلیت آنچنانی ندارند
جالب این که هر بار شکارچی سرباز را شکار می کند سرباز شکار شده به شکارچی تبدیل می شود.این روند ادامه پیدا می کند تا همه تبدیل به شکارچی شوند یا این که دست کم یکی از سرباز ها بتواند به مدت 2 دقیقه در بازی دوام بیاورد
یکی از پر کاربرد ترین ابزار سرباز ها نارنجک EMP است که اگر در نزدیک شکارچی منفجر شود حالت نامرعی شکارچی را مدتی از کار می اندازد(البته به نظر من باز شانس به نفع شکارچی است چون سرباز او را نمی بیند)
منتظر اطلاعات بعدی این بازی باشید

http://www.ikogamer.com/wp-content/uploads/2012/05/Crysis-3-Crytek-Batch2-Shot6.jpg
soheil1200 بازدید : 141 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)
ناشر عنوان Dead space 3 یعنی EA چندی پیش اعلام کرد دمو این عنوان در تاریخ ۲۲ ژانویه سال ۲۰۱۳ عرضه می شود. در نسخه سوم این سری شاهد ایزاک در سیاره ای برفی هستیم. در این عنوان قابلیت کو-اپ دو نفره نیز اضافه شده است و این عنوان از کینکت نیز پشتیبانی می کند. dead space 3 المان های اکشن را نیز به خود افزوده است که باعث نگرانی بعضی از طرفداران این سری شده است. عنوان dead space 3 در تاریخ ۵ فبریه در سرتاسر جهان عرضه می شود.

مطمعنا خرید این دمو سخت است اگر خواستید باید بعد از عرضه ی آن آن را دانلود کنید.فکر نکنم حجم آن بیشتر از 2 گیگ باشد. چون دموی Resident Evil 6 که کمتر از 2 گیگ بود.

soheil1200 بازدید : 149 پنجشنبه 07 دی 1391 نظرات (0)

در تابستان ۲۰۰۳ برق جمعیت زیادی از مردم آمریکا رفت .. هفده نفر در تاریکی مردند و یک دلیل مبهم وجود داشت. سیستم اپراتوری کنترل را در دست گرفت .
اما کامپیوتر ها را چه کسی اداره میکند؟

جواب کمپانی های خصوصی هست … سال پیش در کمپانی Digital Shadow نزدیک ۲٫ ۳ گیگابایت از اسناد موجود بود که افکار و نظرات افراد رو کنترل میکرد و این روند که هم اکنون نیز ادامه دارد، دنیای شما را در تاثیر قرار میدهد و محیط شخصی شمارو احاطه میکند … از سایت های خرید آنلاین  تا ایمیل های نیجریه ای ها … همه اینا جزوی از شبکه ی فردی هست …امروزه همه چیز هک میشود  … و ضررات بعدی فراتر از خاموش کردن برق خواهند بود.

این ها حرف هایی بود که در تیزر اولیه بازی Watch Dogs پخش شد و سپس مدیر کل یوبی سافت یعنی Υves Guillmot این آی پی رو معرفی کرد : Watch Dogs.

Dog به فردی اطلاق میشود که در پوشش مخفی سازمان هایی مخفی مظنونی را تعقیب میکند و Watch Dogs نیز با اطلاعاتی که از این افراد در می آورند و قدرت های زیادی که دارند به اهداف خود میرسند .

soheil1200 بازدید : 155 پنجشنبه 07 دی 1391 نظرات (1)

من امروز تو چند تا سایت خبری وب خوندم که ممکنه تو نسخه بازی call of duty MW4 کاپیتان مک تاویش یا همان سواپ باشه چون توی چند قسمت پیش این اتفاق درباره کاپیتان پرایس افتاده بود و پس از مرگ او در نسخه ی شماره ی یک او در نسخه ی دو دوباره زنده شد

بنظر شما اگر این اتفاق بیوفته جالبه یا مسخره؟

soheil1200 بازدید : 155 پنجشنبه 07 دی 1391 نظرات (0)

مدیر بخش ارتباطات جهانی شرکت “THQ” اقای “Huw Beynon” در گفت و گویی با “OXM” در مورد “مترو:اخرین روشنایی” اعلام کرده است سری بازی های ندای وظیفه یک عنوان تکراری و بیهوده است و هیچ ایده جدیدی را به بازی های خود نمی افزاید بلکه یک فرومول خاص را در پیش گرفته است. او در ادامه گفت:

“من فکر می کنم درست است که بگوییم که ندای وظیفه یک عنوان کوچک و سطح پایین در زیر گروه عناوین اول شخص نظامی است. سازندگان ندای وظیفه یادشان رفته است چه مواردی یک عنوان شوتر اول شخص را به یک عنوان خوب تبدیل می کند, من تا ان جایی که یادم می اید می توان به Half-Life ,System Shock و GoldenEye یک بازی اول شخص عالی و شاهکار گفت نه ندای وظیفه.”

Beynon گفت بازی هایی ارزش دارند که ایده های جدیدی همراه خود بیاورند و توانایی هایی به بازیکن بدهند که بازیکن بی صبرانه منتظر عناوین بعدی ان فرنچایز بشود همانند مترو. Beynon عنوان “سرافکنده” را به عنوان یک بازی عالی خطاب کرد و در مورد این بازی گفت:

“من واقعا از “سرافکنده” لذت بردم ولی قبل از عرضه بازی دو دل بودم که سازندگان بازی موفق نشوند یک عنوان عالی بسازند اما توانستند, و خیلی ها از بازی لذت کافی را بردند.”

soheil1200 بازدید : 143 پنجشنبه 07 دی 1391 نظرات (0)

پس از شایعات و گمانه زنی های متعدد در نهایت نینتندو از wii mini رونمایی کرد. این کنسول قرار است با قیمت 99 دلار عرضه شود و مشخص شده که تمام بازی هایی که با wii سازگارند با wii mini هم سازگارند.

ولی برخی از امکانات آن مثل گیم کیوب یا اتصال به اینترنت از این دستگاه حذف شده اند. این مدل طراحی جدیدی دارد و به همراه یک وی موت و نانچاک عرضه خواهد شد. در حال حاضر کانادا به عنوان اولین منطقه برای عرضه ی این کنسول انتخاب شده است

soheil1200 بازدید : 145 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

سال ۲۰۱۲ رو به پایان است و سایت های مختلف بازی های منتخب امسال را انتخاب می کنند. تا به حال سایت معتبر IGN بهترین بازی های امسال در سبک های گوناگون را انتخاب کرده است. به علاوه IGN بهترین بازی های سال در جشنواره VGA نیز انتخاب شده اند. حال سایت معتبر یاهو بهترین بازی های سال در سبک های گوناگون را انتخاب کرده است:

-نکته:بهترین بازی های هر بخش با رنگ قرمز مشخص شده اند.

soheil1200 بازدید : 161 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)

دراین مقاله قصد داریم تا نگاهی برانجین جدید و قدرتمند شرکت Epic Games یعنی انریل انجین ۴ داشته باشیم.این انجین مدتی قبل یعنی در E3 امسال برای اولین بار در معرض دید عموم قرار گرفت.اپیک گیمز ابتدا با نمایش گذاشتن تعدادی تصاویر از این انجین به نمایش قدرت و دستاورد های این انجین پرداخت و مدتی بعد همانطور که گفته شد در E3 سال ۲۰۱۲ دمویی از این انجین را به نمایش گذاشت اما این دمو برخلاف تصور این شرکت نتوانست به خوبی نظر تماشاگران را به خود جلب کند.پس باید دید که ایا این انجین می تواند تمامی استاندارد های ساخت بازی را داشته باشد ؟ و ایا می تواند گیمر ها را نسبت بازی های این نسل راضی نگه دارد ؟درادمه به بررسی این انجین می پردازیم.

UE4 Elemental Cine screen 0003 پیش نگاهی بر Unreal Engine 4

soheil1200 بازدید : 139 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)

به تازگی شرکت ورشکسته ی THQ که طی این چند روز گذشته گریوانگر مشکلات و رکود مالی شده است چند اسکرین شات از عنوان فوق العاده ی خود یعنی:Metro Lat Light منتشر کرده است.برخی از صاحبان این شرکت در خصوص این تصاویر و داستان بازی گفته اند که داستان بازی دقیقا همانند همان وقایایی است که در سال های اینده در سراسر جهان رخ میدهد و همچنین این تصاویر تازه منتشر شده مربوط به اخرالزمان می باشد که گیمرها در طول گیم پلی بازی شاهد یک داستان کاملا متفاوت با سایر بازی های عرضه شده تا این لحظه می باشند, ما تا اخرین توانایی خود سعی داشته ایم تا گیمرها از بخش داستان بازی لذت کافی را ببرند که داستان این عنوان در سال ۲۰۳۳ الی ۲۰۳۴ میلادی رخ میدهد.در این تصاویر گرافیک و طراحی هنری بسیار زیبای بازی به چشم میخورد که یکی از نکات مثبت بازی Metro Lat Light محسوب می شود و فقط امیدواریم مشکلات بی شمار شرکت THQ به این بازی که طبق نظر بعضی از کسانی که این بازی را تست کرده اند شگفتی در زمینه ی صنعت گیم به پا خواهد کرد اسیب نرساند.

بازی بسیار محبوب  Metro Last Light در تاریخ ۴ مارس سال اینده برای پلتفرم های PC,PS3,X360 عرضه می گردد.

شما در ادامه میتوانید این اسکرین شات های زیبا را مشاهده بفرمایید:

soheil1200 بازدید : 137 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

آن تصویر کاور و آن دست تکه شده و معلق در فضا را هرگز فراموش نخواهیم کرد! اولین باری که آن تصویر به چشمانم رسید، ترسی ناخودآگاه در وجودم شعله ور شد و مرا به سوی خود جذب کرد، چند خطی در این مجله و آن روزنامه درباره‌اش خوانده بودم، همه از ترسناک بودنش دم می‌زدند و صحبت از شلوارهای خیس خود بعد از تجربه اش می‌کردند! به یاد می‌آورم که حتی پروسه نصب بازی برایم هیجان انگیز بود و از لحظه‌ای که وارد آن فضای شدم، به یک طرفدار پر و پا قرص این سری تبدیل شدم. هنوز صدای فریاد های دردناکی در راهروها می‌پیچید را به خاطر دارم که باعث گرد شدن چشمانم و تیز شدن حواسم می‌شد. الان، بعد از گذشت چندین سال سازندگان بازی Dead Space نوید شماره سوم را می‌دهند و هم اکنون حتی فکر این که آن فضای مرده بر باب مرده‌تر شدن است طعم وحشت را دوباره به خاطرم می‌آورد.

    

soheil1200 بازدید : 141 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

کمپانی سونی طبق آخرین بیانیه ای که منتشر کرده است می‌خواهد در ماه ژانویه سال آینده یک سری از بازی به بخش پلاس خود اضافه کند که می‌توانید در زیر لیست آن‌ها را مشاهده کنید.

بازی هایی که در ماه ژانویه از PlayStation Plus خارج می‌شوند عبارتند از:

  • ۲nd January – Batman: Arkham City
  • 2nd January – Bulletstorm
  • 2nd January – Resident Evil 5 Gold Edition
  • 16th January – Mortal Kombat (PS Vita)
  • 23rd January – Knytt Underground

بازی‌هایی که در ماه ژانویه به Playstation Plus وارد می‌شوند عبارتند از:

  • ۲nd January – Bioshock 2
  • 2nd January – Guardians of Middle Earth
  • 2nd January – Mortal Kombat – excluding Australia and Germany
  • 2nd January – Gotham City Imposters – Australia and Germany only
  • 16th January – Jet Set Radio (PS Vita)
  • 23rd January – Pinball Arcade (PS Vita)

همچنین سونی این خبر هم داده است که اگر کسی فاقد اشتراک در PlayStation Plus است می تواند از امروز تا ۹ ژانویه با ۲۵% تخفیف یک اشتراک درست کند.

soheil1200 بازدید : 145 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

چندی پیش “فاینال فانتزی ۴″ بر روی سیستم عامل ios عرضه شد حال سکوئر انیکس تایید کرده است نسخه پنجم “فاینال فانتزی” برای سیستم عامل ios در راه است. به همراه این تاییدیه سکوئر انیکس اعلام کرده است “فاینال فنتزی” های بیشتری برای دستگاه های موبایل در راه است و انقلاب فاینال فانتزی موبایل در راه است.

 

soheil1200 بازدید : 129 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)
چندی پیش یک عکس از طرف سازندگان عنوان “دنیای تانک ها” منتشر شد که نشان می دهد ۴۵ میلیون نفر این عنوان را بازی می کنند. سازنده این عنوان که “وارگیمینگ” نام دارد در یک عکس جزئیات بازی را اعلام کرده است, از نکات جالب این امار داده شده این است که تا به حال ۶۰۰ درگیری در بازی به وجود امده است و تا به حال ۱۳٫۲ میلیارد تانک از بین رفته است.
soheil1200 بازدید : 147 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

شرکت بزرگ و نامی کپکام چندی پیش از نسخه پریمیوم عنوان هک اند اسلش خود یعنی DmC رونمایی کرد. این نسخه که مخصوص PS3 و Xbox360 است, ۶۹٫۹۹ پوند قیمت دارد و شامل موارد زیر است:

  • نسخه ای از بازی DmC
  • یک لباس زیبا از دانته که پایین عکس ان را مشاهده می کنید
  • کد دریافت محتوای اضافه ای که ورجیل را قابل بازی می کند
  • تمامی موسیقی های مخصوص Dmc

لباسی که به همرا این بسته عرضه می شود در شرکت خود کپکم ساخته شده است و جنس مرغوبی دارد و بر روی ان ارم  DMC حک شده است.

soheil1200 بازدید : 141 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

بر اساس اطلاعات منتشر شده، فروش ضعیف بازی Resident Evil 6 باعث شده که در آمد Capcom کاهش پیدا کند. آن ها نتوانسته اند بازی Monster Hunter 4 را در این سال مالی عرضه کنند و به همین دلیل با کاهش درآمد روبرو شده اند. در این شرایط Capcom تمام امیدش به عرضه بازی هایی است که برای 3DS در دست ساخت دارد.

 

soheil1200 بازدید : 139 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

بازی "شتاب در شهر" در مراسمی با حضور دست اندركاران این بازی رایانه ای، مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای و جمعی از اصحاب رسانه رونمایی شد. به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، حسین احمدی مدیر تولید این بازی رایانه ای درباره این اثر یادآور شد: "تولید این بازی رایانه ای از سال 1387 آغاز شد و ما به دنبال بومی كردن این بازی از طریق استفاده از فناوری بومی بودیم و این مهم با استفاده از نرم افزارهای ایرانی محقق شد. پس از حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای، "شتاب در شهر" تكمیل شد و پس از 4 سال به مرحله عرضه رسید." مدیر تولید بازی شتاب در شهر تاكید كرد: "این بازی رایانه ای كپی برداری از بازی های خارجی نیست و تلاش ما بر این بوده که این اثر بصورت خلاقانه متناسب و با ذوق و سلیقه بازیكن های ایرانی ساخته شود."

 

soheil1200 بازدید : 153 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

sony اعلام کرد که کنسول PS3 در کل منطقه PAL به فروش 30 میلیون واحدی دست پیدا کرده است. این خبر در حالی اعلام شد که سهام کمپانی Sony بسیار پایین آمده به درجه Junk رسیده است! این کنسول در مارچ سال 2007 در اروپا عرضه شده و مدتی پیش اعلام شد که فروش کلی این کنسول از مرز 70 میلیون واحد گذشته است.

soheil1200 بازدید : 133 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

بر اساس اطلاعات منتشر شده، بازی Dark Souls II در دنیایی اتفاق می افتد که نسخه اول نیز در آن در جریان بود، اما زمان آن متفاوت است و بازیکنان در یک بازه زمانی جدید، این عنوان را تجربه می کنند. همچنین مشخص شده که این بازی با موتور جدید استودیوی From Software در حال ساخت است که توانایی اجرای انیمیشن های بهتری را نسبت به موتور قبلی دارد.

soheil1200 بازدید : 211 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

Dishonored یک بازی Open-World است. هدف ما در یکی از مأموریت ها، وارد شدن به یک کاخ و کشتن چند هدف است. در ابتدا، ما روی یک ساختمان هستیم و شهر را نگاه می کنیم. دو محافظ در خیابان پایین هستند و حالا باید بدون دیده شدن از کنار آن ها بگذریم. یک قابلیت جالب به نام Blink در Dishonored وجود دارد. با زدن LB (در نسخه X360) منوی قدرت های شما باز می شود (البته در این دمو برای نمایش تمام آن ها، همه قدرت ها در دسترس بودند) و با انتخاب Blink می توانید طی یک چشم به هم زدن، از یک محیط به محیط دیگر بروید و کسی هم شما را نخواهد دید. وارد خیابان می شویم و همانند Thief خیلی مخفیانه حرکت می کنیم.می توانید همانند FPSهای قدیمی PC گردن خود را کج کنید و از پشت یک مانع اطراف را ببینید. فضاسازی شهر بسیار زیبا است و گرافیک تقریباً کارتونی شکل باعث شده که فکر کنید در حال قدم زدن در Artworkهای زیبای بازی هستید. Draw Distance شهر با جزئیات و هنری است. فضای Dishonored از لندن سال ۱۶۶۶ برگرفته شده که اگر با معماری و فضای آن زمان آشنا باشید، می دانید با چه محیط های جالب و صنعتی روبرو خواهیم بود. برای ورود به کاخ، هزاران راه وجود دارند. Dishonored همانند Deus Ex: Human Revolution این اختیار را به شما می دهد که به هر شکلی که دوست داشتید، بازی کنید.

 

Dishonored-SKIDROW

نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد

کرک فیکس RELOADED به پست اضافه شد

 

Dishonored دانلود بازی Dishonored برای PC

soheil1200 بازدید : 141 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)
THQاعلام کرد که بازی Saints Row The Third تاکنون توسط 5.5 میلیون بازیکن بازی شده است. تا ماه نوامبر امسال 5 میلیون نسخه از این بازی در بازار عرضه شده بود. به نظر میرسد که با توجه به اینکه تا کنون 5.5 میلیون بازیکن این بازی را انجام داده اند، 6.3 میلیون نسخه از این بازی راهی بازار شده باشد. هنوز فروش دقیق این بازی مشخص نشده است.
soheil1200 بازدید : 145 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

بازی Metal Gear Rising: Revengeance در تاریخ 22 فبریه در اروپا راهی بازار میشود، اما سازندگان این بازی امیدوار هستند که بتوانند دنباله دیگری برای این بازی خلق کنند. Creative Producer استودیوی Kojima Production آقای Yuki Korekado به همراه کارگردان این بازیAtsushi Inaba از استودیوی Platinum Games به این موضوع اشاره کردند که شخصیت رایدن پتانسیل این را دارد که در بازیهای دیگری نیز دیده شود و استودیوی Platinum Games مایل است که دنباله ای برای این بازی بسازد. این استودیوی بازی سازی دوست دارد دنیای این شخصیت را بیش از این گسترش دهد و داستان های دیگری را برای او روایت کند.

soheil1200 بازدید : 147 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

استودیو Infinity Ward پس از عرضه موفقیت آمیز Modern Warfare 2، در سال 2010 تقریبا از هم فرو پاشیده شد. آن ها (Jason West و Vince Zampella) از استودیو خارج شدند، جهان از این تصمیم سازنده ها در تعجب بود. و مردم نمی‌دانستند که مقصر کدام است، Activision یا سران ارشد Infinity Ward.

هر دو آن ها پیشینه خوبی داشتند. اما کمپانی EA در این موضوع دخالت داشت و بر علیه Activision شکایتی تنظیم کرده بود که در نهایت Activision مجبور به اتمام دادن به این موضوع شد.

در همین راستا، مدیر عامل کمپانی Avtivision، آقای Bobby Kotick اظهار داشته است که اخراج کردن آن دو نفر به دلیل کاری که انجام دادند، کار بسیار آسانی بوده است.

وی اذعان داشت: " هنگامی که می‌فهمید دو تن از مدیران خود تصمیم به لغو قرارداد خود دارند و با پولی که شما به آن ها داده اید و به همراه 40 تن دیگر از کارکنان قصد ترک این استودیو را دارند، چکار انجام می‌دهید؟ آن ها را اخراج می‌کنید."

آن ها موفق شدند 40 تن از افرادی که بعضی از آن ها نیز تیم سازنده Treyarch را تشکیل می‌دادند، از Infinity Ward خارج سازند.

سری بازی های Call Of Duty تاکنون به یک سری بزرگ در جهان تبدیل شده است و این دو سازنده بر این باور بودند که کمپانی Avtivision بدون آن ها قادر به تکرار موفقیت های سابق خود نخواهد بود. اما به نظر می‌رسد که آن ها اشتباه می‌کرده اند.

soheil1200 بازدید : 323 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

امروز براتون تریلر بازی watch dogs رو می گذارم این بازی تو E3 2012 تبدیل به یک شاهکار شده و همه بی صبرانه منتظر این بازی هستند

به دلیل گرافیک بالای این بازی خیلی ها فکر می کردند این بازی برای کنشول های نسل بعد است ولی مشخص شد در سال 2013 عرضه می شود

دانلود تریلر در ادامه مطلب

soheil1200 بازدید : 191 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

THQ اعلام کرد که بازی Metro Last Light در ماه مارچ 2013 راهی بازار میشود. همچنین این کمپانی نسخه Limited Edition این بازی را نیز معرفی کرد. این نسخه شامل یک درجه مخصوص به نام Ranger Difficulty است که به بازیکنان محمات مختلف  و سلاحی با عنوان AKS-74U را می دهد.

soheil1200 بازدید : 185 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

Bethesda اولین اطلاعات از DLC جدید بازی RAGE که Scrochers نام دارد را منتشر کرد. این DLC که قرار است هفته آینده عرضه شود، شامل 6 منطقه جدید است و بازیکنان یک گروه متحد جدید خواهند داشت که با آن ها در برابر گروهی به نام The Scrochers از خود دفاع می کنند. همچنین چند Mini-Game و یک مد جدید به نام Ultra Nightmare نیز به بازی اضافه می شوند. این DLC با قیمت 4.99 دلار یا 400 پوینت عرضه خواهد شد.

soheil1200 بازدید : 201 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

ساخت بازی "جاده های نبرد" به سبک Strategy/Tower Defense توسط شرکت چنگ پژمان پارسه با مشارکت بنیاد ملی بازی های رایانه ای به زودی پایان می یابد. این بازی مراحل پایانی تولید را می­گذراند و شامل 10 مرحله متنوع بوده که هر کدام دارای ویژگی منحصر به فرد از نظر گرافیکی، گیم پلی، صدا و... هستند. حدود 8 ماه از آغاز ساخت بازی جاده­های نبرد می گذرد و اکنون مراحل پایانی تولید آن سپری می­ شود و به زودی وارد بازار خواهد شد.

soheil1200 بازدید : 315 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)
بر اساس اطلاعات منتشر شده، بازی Minecraft تا کنون 17.5 میلیون نسخه روی تمام پلتفرم هایی که عرضه شده، فروش داشته است. نسخه Xbox 360 این بازی تا کنون 4.5 میلیون نسخه فروش داشته و نسخه PC آن نیز 8 میلیون نسخه فروش کرده است. میزان فروش این بازی روی پلتفرم های موبایل مشخص نشده، اما به نظر می رسد که آمار فروش نسخه های PC و Xbox 360 کمی بیشتر از این میزان باشد.
soheil1200 بازدید : 419 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

آقای مایک گمبل (Mike Gamble) تهیه کننده بازی Mass Effect 3 به این موضوع اشاره کرد که نسخه بعدی سری بازی های Mass Effect در اواخر سال 2014 یا اوایل سال 2015 راهی بازار خواهد شد. او گفت که نمی تواند تاریخ دقیق عرضه بازی را اعلام کند، چرا که تیم اصلی بازی 2 ماه است که به شکل کامل روی ساخت این بازی تمرکز کرده اند.

soheil1200 بازدید : 273 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

 ubisoft اعلام کرد که بازی Assassin’s Creed III سریع ترین فروش در تاریخ این کمپانی را داشته و توانسته در مدت یک ماه، 7 میلیون نسخه در سرتاسر دنیا فروش داشته باشد. این کمپانی اشاره کرد که در این بازی تا کنون 3 میلیارد Assassination اتفاق افتاده است. همچنین این میزان در قمست چندنفره نیز 5 میلیارد بار بوده است.

با این وضعیت مطمعنا آمار فروش این بازی در سراسر جهان روز به روز بالا تر می رود و در ایران نیز این بازی طرفداران زیادی دارد.من این بازی رو انجام دادم.اگه از قسمت های قبلی اساسین خوشت اومده این قسمت رو هم بگیر

 
 
soheil1200 بازدید : 147 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

به تازگی اطلاعات دیگری درباره نسل جدید کنسول های Sony و Microsoft منتشر شده است. در این اخبار مشخص شده که نسل بعدی کنسول Microsoft از پردازنده های AMD که با نام Oban شناخته می شوند، استفاده می کند. همچنین این اخبار حاکی از آن است که تولید انبوه این پردازنده ها از اواخر سال 2012 یا اوایل سال 2013 شروع می شود. اما منبع دیگر گزارش داده که به دلیل مشکلات پیش آمده در ساخت این پردازنده ها تولید آن ها با تأخیر روبرو شده و Microsoft برای اینکه دوباره با مشکلات زمان عرضه Xbox 360 روبرو نشود، این تأخیر را در ساخت این پردازنده ها به وجود آورده است. همچنین یک منبع دیگر گزارش داده که نسل بعدی کنسول Xbox با اسم رمز Kryptos شناخته می شود. در بخش دیگری از این شایعات مشخص شده که کنسول PS4 با اسم رمز Thebes در حال اسخت است و این کنسول نیز از پردازنده های AMD بهره می برد. کار ساخت و تولید انبوه پردازنده های PS4 نیز بعد از تولید پردازنده های Xbox بعدی شروع می شود. همچنین احتمال می رود که این کنسول ها در بهار یا پاییز سال 2014 راهی بازار شوند.

 

soheil1200 بازدید : 203 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

به نظر می رسید که فروش کنسول Wii U در ژاپن بیش از سایر قسمت های دنیا باشد، اما این کنسول که به تازگی در این کشور عرضه شده، فروش 300 هزار واحدی را در زمان عرضه داشته است. همچنین 55 درصد خریداران این کنسول نیز بازی Super Mario Bros U را خریداری کرده اند. در اینجا بد نیست که به میزان فروش کنسول های بازی در زمان عرضه آن ها در ژاپن نگاهی داشته باشیم.

PS2: 630,552

GBA: 611,504

NDS: 441,485

Wii: 371,936

3DS: 371,326

PSV: 321,407

Wii U: 308,570

 لازم به ذکر است که فروش کنسول Wii U به عنوان یک کنسول نسل جدید به یک میلیون واحد نریسده است. این کنسول در آمریکا فروش 400 هزار واحدی، در انگلیس فروش 40 هزار واحدی و در ژاپن نیز فروش 300 هزار واحدی داشته است.

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازی سال 2012 کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 256
  • بازدید سال : 1,066
  • بازدید کلی : 266,670