loading...
تخصصی ترین وبسایت بازی
soheil1200 بازدید : 305 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (1)

همانطور که می دانید بحث ها و جدل های بسیار زیادی مبنی بر برتری دو عنوان “سگ های نگهبان و جی تی ای وی” به گوش می رسد که حتی در این راستا چند گفت و گوهای طعنه آمیزی بین سران هر دو شرکت سازنده به وجود آمده است;اما اگر این محاورات را به کنار بگذاریم, به تازگی یک اسکرین شات دیگر از محیط بازی “سگ های نگهبان” منتشر شده است که این تصویر کاملا رقابت این بازی را با رقیب خود از سوی شرکت راک استار را به طور واضح و آشکار به نمایش گذاشته است.

به تازگی شرکت یوبی سافت یک تصویر بسیار زیبا از عنوان بسیار قدرتمند در دست ساخت خود در صفحه ی رسمی فیس بوک این عنوان منتشر کرده است که رقابت بازی “سگ های نگهبان” با یکی دیگر از عناوین پرقدرت سال ۲۰۱۳ میلادی یعنی “جی تی ای وی” در این تصویر کاملا مشهود و روشن است و نکات قابل توجهی در این تصویر در خصوص سبک Open_World هر دو عنوان به چشم می رسد.به نظر می رسد شرکت یوبی سافت اهدافش از انتشار این تصویر تنها به رخ کشیدن قدرت بسیار وسیع بازی “سگ های نگهبان” است,تا به رقبای خود اثبات کند که کارکنان شعبه های مختلف و فرعی این شرکت بزرگ و مطرح قادر به ساخت انواع بازی ها در سبک ها با بهره گیری از ویژگی های بسیار مهیج و منحصر به فرد هستند و هیچ ترسی از هیچ کمپانی و یا بازی مشخصی و مد نظری را ندارند و آنان برای کسب موفقیت ها فقط به آینده امیدوارند.

بازی Watch Dogs علاوه بر مراسم E3 2012 در کنفرانس معرفی شرکت سونی از کنسول نسل بعدش,نمایش خیره کننده ای از خود به نمایش گذاشت که همین امر موجب شد هواداران بسیار زیاد و گسترده ای را به خود جلب و جذب کند,که این عنوان در تاریخ نا مشخصی در سال ۲۰۱۳ میلادی در کنار انتشار برای PS4 برای پلتفرم های PC,PS3,X360,Wii U عرضه می گردد همچنین لازم به ذکر است که این عنوان با موتور گرافیکی جدید شرکت یوبی سافت تحت عنوان “Disrup” ساخته می شود که طبق گفته های رئیس شرکت یوبی سافت,این موتور گرافیکی موجب می شود یک گرافیک خیره کننده و چشم نوازی در رایانه های شخصی شاهد باشیم.

شما در ادامه میتوانید این اسکرین شات زیبا را مشاهده بفرمایید

watch dogs screen 2 تصویر جدیدی از Watch Dogs منتشر شد|رقابت با GTA V کاملا مشهود است

soheil1200 بازدید : 305 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (2)

اولین نقد از عنوان مورد انتظار سال ۲۰۱۳ یعنی “شیطان می گرید” منتشر شد. یک مجله سوئدی عنوان “شیطان می گرید” را مورد نقد و بررسی قرار داده است و نمره عالی ۹ از ۱۰ را برای بازی در نظر گرفته است. در این مجله ذکر شده است که بازی نکات مثبتی زیادی دارد به طور مثال می توان به تنوع و سرگرمی,سیستم مبارزه عالی,داستان عالی و یکپارچه اشاره کرد. سازنده بازی “نینجا تئوری” بازی را نسبت به کپکام جدی تر کرده است و شوخی های همیشگی دانته کمتر شده است. کنترل شخصیت بازی یعنی دانته در “شیطان می گرید” به خوبی نسخه های قبلی نیست و به روانی ان ها نیست. از نظر این مجله بازی به طور کلی پیشرفت کرده است و ترکیبی از چند نسخه قبلی است.

soheil1200 بازدید : 303 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

کریسمس از راه رسیده  و حال مردم به خرید Minecraft فکر میکنند!

همانطور که میدانید،کریسمس امسال هم از راه رسیده و البته کودکان و همچنین بزرگژسالان زیادی کادو های خود را دریافت کرده اند!حال اگر شما یکی از آن ۴۵۳ هزار نفری هستید که در کریسمس عنوان Minecraft را خریده و یا کادو گرفته اید،بهتر است بدانید به گزارش منابع خبری،این عنوان در ماه دسامبر،۴۵۳ هزار نسخه در تمامی پلتفرم ها فروش کرده است.این عنوان هم اکنون در شبکه ایکس باکس لایو و برای پلتفرم pc موجود میباشد.

soheil1200 بازدید : 307 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)

سونی به تازگی اعلام کرد که به فروش PS2 دیگر ادامه نخواهد داد و فروش این کنسول موفق را در ژاپن متوقف کرد.

در ادامه گفته می شود که در بسیاری از فروشگاه های آمریکا و اروپا این کنسول دیگر وجود ندارد و به تمام شده است و مثل اینکه سونی قصد دارد فروش این کنسول را در همه جای دنیا متوقف کند.

این کنسول فوق العاده نسل ششم در سال 2000 معرفی و عرضه شد و با اینکه اکنون رو به پایان نسل هفتم هستیم ولی این کنسول نسل ششمی تاکنون به گفته سونی بیش از 150 میلیون نسخه فروش داشته است . انگار سونی می خواهد از این به بعد همه تمرکزش را بر روی کنسول نسل بعدش بگذارد و فروش این کنسول را متوقف بکند.

ترجمه اختصاصی وب از Gamespot

soheil1200 بازدید : 289 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)
این بازی در سبک OPEN WORLD و اکشنو ترسناک و سوم شخص و اول شخص است.

warz_wallpaper_01_text

این بازی یک مخلوطی از بیشتر سبک هاست و گیم پلی زیبا و چالش بر انگیزی دارد.

سازندگان این بازی بر این باورند که این بازی میتواند جای بازی محبوب نیمه جان 2 را بگیرد زیرا آنها برای این بازی بسیار تلاش کرده اند.

کارگردان هنری این بازی حرف کارگردان هنری بازی HITMAN ABSOLUTION را تایید کرد و گفت:بازی THE WARZ یک بازی پر جزییات و بزرگ است ما نمیخواستیم جلوی این پیشرفت شگرف را بگیریم به همین دلیل ای بازی را انحصار کامپیوتر های شخصی(PC) کرده ایم .

اضافه کنم که این بازی  دارای قسمت چند نفره است.

برای تماشای تصاویر به ادامه مطلب بروید

soheil1200 بازدید : 281 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)
پس از “ای جی ان” , “وی جی ای”, “یاهو گیمز” و “گیم اینفورمر” سایت معتبر “گیم اسپات” نیز بهترین بازی های سال را در هر بخش مشخص کرده است که به شرح زیر است. انتخاب های این سایت کمی با سایر سایت ها متفاوت است.

soheil1200 بازدید : 277 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)
بخش چند نفره ی کرایسیس 2 واقعا خوش شانس بود در آن می شد از قابلیت های لباس نانویی استفاده کرداسلحه خرید و...
به نظر می آید که کرایتک برای بخش چند نفره نسخه ی سوم هم برنامه های بسیار ویژه ای دارد
اخیرا مد جدیدی به نام Hunter mode  توسط کرایتک رو نمایی شده که جذابیت ویژه ای دارد البته می توان این مد را با  flood mode هیلو 4 مقایسه کرد.در این مد که 8 تا 16 بازی کننده می توانند بازی کنند دو نفر به عنوان شکار چی انتخاب می شوند یعنی از یک لباس نانویی قدرتمند و تیر و کمان بهره مند می شوند
بقیه بازی کننده ها هم سربازان C.E.L.L هستند و قابلیت آنچنانی ندارند
جالب این که هر بار شکارچی سرباز را شکار می کند سرباز شکار شده به شکارچی تبدیل می شود.این روند ادامه پیدا می کند تا همه تبدیل به شکارچی شوند یا این که دست کم یکی از سرباز ها بتواند به مدت 2 دقیقه در بازی دوام بیاورد
یکی از پر کاربرد ترین ابزار سرباز ها نارنجک EMP است که اگر در نزدیک شکارچی منفجر شود حالت نامرعی شکارچی را مدتی از کار می اندازد(البته به نظر من باز شانس به نفع شکارچی است چون سرباز او را نمی بیند)
منتظر اطلاعات بعدی این بازی باشید

http://www.ikogamer.com/wp-content/uploads/2012/05/Crysis-3-Crytek-Batch2-Shot6.jpg
soheil1200 بازدید : 141 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)
ناشر عنوان Dead space 3 یعنی EA چندی پیش اعلام کرد دمو این عنوان در تاریخ ۲۲ ژانویه سال ۲۰۱۳ عرضه می شود. در نسخه سوم این سری شاهد ایزاک در سیاره ای برفی هستیم. در این عنوان قابلیت کو-اپ دو نفره نیز اضافه شده است و این عنوان از کینکت نیز پشتیبانی می کند. dead space 3 المان های اکشن را نیز به خود افزوده است که باعث نگرانی بعضی از طرفداران این سری شده است. عنوان dead space 3 در تاریخ ۵ فبریه در سرتاسر جهان عرضه می شود.

مطمعنا خرید این دمو سخت است اگر خواستید باید بعد از عرضه ی آن آن را دانلود کنید.فکر نکنم حجم آن بیشتر از 2 گیگ باشد. چون دموی Resident Evil 6 که کمتر از 2 گیگ بود.

soheil1200 بازدید : 155 پنجشنبه 07 دی 1391 نظرات (1)

من امروز تو چند تا سایت خبری وب خوندم که ممکنه تو نسخه بازی call of duty MW4 کاپیتان مک تاویش یا همان سواپ باشه چون توی چند قسمت پیش این اتفاق درباره کاپیتان پرایس افتاده بود و پس از مرگ او در نسخه ی شماره ی یک او در نسخه ی دو دوباره زنده شد

بنظر شما اگر این اتفاق بیوفته جالبه یا مسخره؟

soheil1200 بازدید : 155 پنجشنبه 07 دی 1391 نظرات (0)

مدیر بخش ارتباطات جهانی شرکت “THQ” اقای “Huw Beynon” در گفت و گویی با “OXM” در مورد “مترو:اخرین روشنایی” اعلام کرده است سری بازی های ندای وظیفه یک عنوان تکراری و بیهوده است و هیچ ایده جدیدی را به بازی های خود نمی افزاید بلکه یک فرومول خاص را در پیش گرفته است. او در ادامه گفت:

“من فکر می کنم درست است که بگوییم که ندای وظیفه یک عنوان کوچک و سطح پایین در زیر گروه عناوین اول شخص نظامی است. سازندگان ندای وظیفه یادشان رفته است چه مواردی یک عنوان شوتر اول شخص را به یک عنوان خوب تبدیل می کند, من تا ان جایی که یادم می اید می توان به Half-Life ,System Shock و GoldenEye یک بازی اول شخص عالی و شاهکار گفت نه ندای وظیفه.”

Beynon گفت بازی هایی ارزش دارند که ایده های جدیدی همراه خود بیاورند و توانایی هایی به بازیکن بدهند که بازیکن بی صبرانه منتظر عناوین بعدی ان فرنچایز بشود همانند مترو. Beynon عنوان “سرافکنده” را به عنوان یک بازی عالی خطاب کرد و در مورد این بازی گفت:

“من واقعا از “سرافکنده” لذت بردم ولی قبل از عرضه بازی دو دل بودم که سازندگان بازی موفق نشوند یک عنوان عالی بسازند اما توانستند, و خیلی ها از بازی لذت کافی را بردند.”

soheil1200 بازدید : 143 پنجشنبه 07 دی 1391 نظرات (0)

پس از شایعات و گمانه زنی های متعدد در نهایت نینتندو از wii mini رونمایی کرد. این کنسول قرار است با قیمت 99 دلار عرضه شود و مشخص شده که تمام بازی هایی که با wii سازگارند با wii mini هم سازگارند.

ولی برخی از امکانات آن مثل گیم کیوب یا اتصال به اینترنت از این دستگاه حذف شده اند. این مدل طراحی جدیدی دارد و به همراه یک وی موت و نانچاک عرضه خواهد شد. در حال حاضر کانادا به عنوان اولین منطقه برای عرضه ی این کنسول انتخاب شده است

soheil1200 بازدید : 145 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

سال ۲۰۱۲ رو به پایان است و سایت های مختلف بازی های منتخب امسال را انتخاب می کنند. تا به حال سایت معتبر IGN بهترین بازی های امسال در سبک های گوناگون را انتخاب کرده است. به علاوه IGN بهترین بازی های سال در جشنواره VGA نیز انتخاب شده اند. حال سایت معتبر یاهو بهترین بازی های سال در سبک های گوناگون را انتخاب کرده است:

-نکته:بهترین بازی های هر بخش با رنگ قرمز مشخص شده اند.

soheil1200 بازدید : 139 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)

به تازگی شرکت ورشکسته ی THQ که طی این چند روز گذشته گریوانگر مشکلات و رکود مالی شده است چند اسکرین شات از عنوان فوق العاده ی خود یعنی:Metro Lat Light منتشر کرده است.برخی از صاحبان این شرکت در خصوص این تصاویر و داستان بازی گفته اند که داستان بازی دقیقا همانند همان وقایایی است که در سال های اینده در سراسر جهان رخ میدهد و همچنین این تصاویر تازه منتشر شده مربوط به اخرالزمان می باشد که گیمرها در طول گیم پلی بازی شاهد یک داستان کاملا متفاوت با سایر بازی های عرضه شده تا این لحظه می باشند, ما تا اخرین توانایی خود سعی داشته ایم تا گیمرها از بخش داستان بازی لذت کافی را ببرند که داستان این عنوان در سال ۲۰۳۳ الی ۲۰۳۴ میلادی رخ میدهد.در این تصاویر گرافیک و طراحی هنری بسیار زیبای بازی به چشم میخورد که یکی از نکات مثبت بازی Metro Lat Light محسوب می شود و فقط امیدواریم مشکلات بی شمار شرکت THQ به این بازی که طبق نظر بعضی از کسانی که این بازی را تست کرده اند شگفتی در زمینه ی صنعت گیم به پا خواهد کرد اسیب نرساند.

بازی بسیار محبوب  Metro Last Light در تاریخ ۴ مارس سال اینده برای پلتفرم های PC,PS3,X360 عرضه می گردد.

شما در ادامه میتوانید این اسکرین شات های زیبا را مشاهده بفرمایید:

soheil1200 بازدید : 141 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

کمپانی سونی طبق آخرین بیانیه ای که منتشر کرده است می‌خواهد در ماه ژانویه سال آینده یک سری از بازی به بخش پلاس خود اضافه کند که می‌توانید در زیر لیست آن‌ها را مشاهده کنید.

بازی هایی که در ماه ژانویه از PlayStation Plus خارج می‌شوند عبارتند از:

  • ۲nd January – Batman: Arkham City
  • 2nd January – Bulletstorm
  • 2nd January – Resident Evil 5 Gold Edition
  • 16th January – Mortal Kombat (PS Vita)
  • 23rd January – Knytt Underground

بازی‌هایی که در ماه ژانویه به Playstation Plus وارد می‌شوند عبارتند از:

  • ۲nd January – Bioshock 2
  • 2nd January – Guardians of Middle Earth
  • 2nd January – Mortal Kombat – excluding Australia and Germany
  • 2nd January – Gotham City Imposters – Australia and Germany only
  • 16th January – Jet Set Radio (PS Vita)
  • 23rd January – Pinball Arcade (PS Vita)

همچنین سونی این خبر هم داده است که اگر کسی فاقد اشتراک در PlayStation Plus است می تواند از امروز تا ۹ ژانویه با ۲۵% تخفیف یک اشتراک درست کند.

soheil1200 بازدید : 129 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)
چندی پیش یک عکس از طرف سازندگان عنوان “دنیای تانک ها” منتشر شد که نشان می دهد ۴۵ میلیون نفر این عنوان را بازی می کنند. سازنده این عنوان که “وارگیمینگ” نام دارد در یک عکس جزئیات بازی را اعلام کرده است, از نکات جالب این امار داده شده این است که تا به حال ۶۰۰ درگیری در بازی به وجود امده است و تا به حال ۱۳٫۲ میلیارد تانک از بین رفته است.
soheil1200 بازدید : 147 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

شرکت بزرگ و نامی کپکام چندی پیش از نسخه پریمیوم عنوان هک اند اسلش خود یعنی DmC رونمایی کرد. این نسخه که مخصوص PS3 و Xbox360 است, ۶۹٫۹۹ پوند قیمت دارد و شامل موارد زیر است:

  • نسخه ای از بازی DmC
  • یک لباس زیبا از دانته که پایین عکس ان را مشاهده می کنید
  • کد دریافت محتوای اضافه ای که ورجیل را قابل بازی می کند
  • تمامی موسیقی های مخصوص Dmc

لباسی که به همرا این بسته عرضه می شود در شرکت خود کپکم ساخته شده است و جنس مرغوبی دارد و بر روی ان ارم  DMC حک شده است.

soheil1200 بازدید : 141 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

بر اساس اطلاعات منتشر شده، فروش ضعیف بازی Resident Evil 6 باعث شده که در آمد Capcom کاهش پیدا کند. آن ها نتوانسته اند بازی Monster Hunter 4 را در این سال مالی عرضه کنند و به همین دلیل با کاهش درآمد روبرو شده اند. در این شرایط Capcom تمام امیدش به عرضه بازی هایی است که برای 3DS در دست ساخت دارد.

 

soheil1200 بازدید : 139 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

بازی "شتاب در شهر" در مراسمی با حضور دست اندركاران این بازی رایانه ای، مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای و جمعی از اصحاب رسانه رونمایی شد. به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، حسین احمدی مدیر تولید این بازی رایانه ای درباره این اثر یادآور شد: "تولید این بازی رایانه ای از سال 1387 آغاز شد و ما به دنبال بومی كردن این بازی از طریق استفاده از فناوری بومی بودیم و این مهم با استفاده از نرم افزارهای ایرانی محقق شد. پس از حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای، "شتاب در شهر" تكمیل شد و پس از 4 سال به مرحله عرضه رسید." مدیر تولید بازی شتاب در شهر تاكید كرد: "این بازی رایانه ای كپی برداری از بازی های خارجی نیست و تلاش ما بر این بوده که این اثر بصورت خلاقانه متناسب و با ذوق و سلیقه بازیكن های ایرانی ساخته شود."

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازی سال 2012 کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 258
  • بازدید سال : 1,068
  • بازدید کلی : 266,672